Üzleti delegáció Malajziába és Szingapúrba

Malajzia hazánk egyik legjelentősebb kereskedelmi partnere a délkelet-ázsiai régióban. Az ASEAN országok között Malajzia a 2. kereskedelmi és 3. export partnerünk. Magyarország 3 legfőbb export terméke az irodagép és gépi adatfeldolgozó berendezés, a közúti jármű és a villamos gép, készülék és műszer. Magyarország 3 legfőbb import terméke az irodagép és gépi adatfeldolgozó berendezés, a villamos gép, készülék és műszer és a híradás-technikai, hangrögzítő és lejátszó készülék. A kétoldalú áruforgalom volumene 2018-ban elérte az 580 millió dollárt.

Bővebben…

HEPA logó

Brazil-Magyar és Mexikói-Magyar üzleti fórum

A Magyar-Brazil Gazdasági Vegyesbizottság 5. ülése 2019. október 7-8. között, a Magyar-Mexikói Gazdasági Vegyesbizottság 4. ülése pedig 2019. október 10-11. között kerül megrendezésre. A két rendezvényhez kapcsolódóan a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség Nonprofit Zrt. Üzleti Fórumokat és B2B találkozókat szervez, melyekre ezúton tisztelettel meghívjuk Önt.

Bővebben…

Kreatív ipari üzletember-találkozó Zágrábban

A b.creative olyan kulturális és kreatív szakemberek alkotta globális hálózat, amelynek célja a fiatal szakemberek összekapcsolása a világ minden pontjáról, hogy ösztönözze a kultúrák közötti együttműködést és motiválja a kreatív vállalkozói szellemet. A hálózat a Európai Unió Kreatív Európa programjának keretében alakult meg, melynek közel 2500 tagja van.

Bővebben…

Üzleti delegáció Dohába

A 2,6 millió lakosú és 11437 km² kiterjedésű Katar ma a világ egyik leggazdagabb állama.  Fejlettségét az ország nagy részben a szénhidrogének kiemelkedő mennyiségének köszönheti;  Irán és Oroszország után itt található a világ harmadik legnagyobb kiterjedésű földgázlelőhelye. Katar, amellyel szemben 2017 nyarán több térségbeli állam gazdasági (szárazföldi, légi és tengeri) blokádot vezetett be, mára jóval önellátóbbá vált, mint amilyen korábban volt. A siker egyik tényezője, hogy az ország egyre nyitottabb az új kereskedelmi partnerek felkutatására a belföldi áruellátásuk biztosításához.

Bővebben…

Hitelesség, láthatóság, érthetőség – Mire jó az üzleti profil?!

Cégadatbázis, saját honlap, Facebook vagy Instagram üzleti profil – miért kell mindez? Mert ma egy vállalkozás online jelenléte a vevőszerzésen és márkaépítésen túlmenően kiemelkedően fontos leendő üzleti partnerei meg- és kiismerésében, a meglévő kapcsolatok felülvizsgálatában, kockázatelemzésében, a naprakész piaci információk megszerzésében.

Bővebben…